جانشین فرمانده سپاه کربلا :

هیچ چیز نمی‌تواند ملت ما را از امام حسین (ع) جدا کند

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه نباید با جبهه دشمن همنوا شد، ادامه داد:هیچ چیز نمی‌تواند ملت ما را از امام حسین (علیه السلام) جدا کند.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۷۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
هیچ چیز نمی‌تواند ملت ما را از امام حسین (ع) جدا کند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان ساری با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، جانشین فرمانده سپاه کربلا، فرماندار و شهردار مرکز استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد.

سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در این مراسم ضمن تسلیت و تعزیت شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) با اشاره به اینکه امام حسین (علیه السلام)  به شهادت رسیدند تا ما زندگی سعادتمندانه داشته باشیم  گفت:امام حسین (علیه السلام) و محرم تمام هویت و مولفه قدرت  نظام اسلامی است و ۴۰ سال با الگوگیری از فرهنگ امام حسین (علیه السلام)  توانستیم توطئه‌های دشمنان راخنثی کنیم.
 
سرهنگ رضایی با بیان اینکه دشمن در هرشرایطی دشمنی می‌کند، افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب نشان دادند چشم دیدن  انقلاب و نظام اسلامی را ندارند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه نباید با جبهه دشمن همنوا شد، ادامه داد:هیچ چیز نمی‌تواند ملت ما را از امام حسین (علیه السلام) جدا کند و این جهالت و حماقت است که مولفه اصلی کشورمان را تضعیف کنیم.

سرهنگ رضایی با تاکید براینکه شیعه، ریشه درعاشورا و شهادت دارد افزود: همه تکلیف داریم تا مملکتمان را ضعیف نکنیم و  باید فرهنگ حسینی را برای مقابله با دشمن  گسترش دهیم.

به گفته جانشین فرمانده سپاه کربلا باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز، به ویژه جوانان و نوجوانان گسترش داده و در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و تقویت گرو‌های جهادی گام برداریم.
 
در این مراسم سرهنگ سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه تنکابن به عنوان فرمانده سپاه ساری معارفه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها